måndag 23 juni 2014

Midsommarhelgen är över

Nu är midsommarhelgen förbi och jag måste erkänna att det varit en av de bättre midsomrarna. Bästa på länge. I fyra dagar har vi träffat vänner och släktningar, besökt villor och ätit oss fördärvade på grillmat och godsaker. Det har varit så skönt att ha alla måsten hemma avklarade (vi storstädade till helgen och jag bakade mina första födelsedagstårtor, någonsin!) och det kändes så fint då ens egna vänner kunde ta sig tid att leka lite med Tilde och umgås med henne. Både hon och vi uppskattar det så väldigt mycket.
Mina test-födelsedagstårtor! Riktigt nöjd blev jag :)

Nu är helgen förbi och vi tar tag i nästa vecka. Hann inte träffa min egen familj under helgen, så det ska vi råda bot på under veckan. Sedan har vi snart en 2 åring i huset, så det blir att ställa till kalas i helgen. Mera släktingar och mera god mat. Men sånt tycker vi ju om :)


Kusinerna i helgen. Mamma hjälper till lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar